NASZA MISJA JEST PROSTA

Polish Travel Quo Vadis, od ponad 26 lat, zajmuje się kompleksową organizacją  podróży służbowych i indywidualnych oraz wszechstronną organizacją wydarzeń specjalnych z sektora MICE. Od  20 lat należymy do elitarnego grona Agentów IATA,  jesteśmy członkiem Polskiej Izby Turystyki, a także członkiem, założycielem Warszawskiej Izby Turystyki.
Naszym Klientom gwarantujemy wysoką jakość usług oraz bezpieczeństwo prawne. Posiadamy wszystkie wymagane prawem koncesje, w tym ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie organizatora turystyki.  Priorytetem dla nas jest również bezpieczeństwo w poufności. Wdrożyliśmy wysokie standardy dotyczące poufności i bezpieczeństwa danych, stosujemy zalecenia GIODO w kwestii przechowywania i przetwarzania danych wrażliwych.
Połączenie wieloletniego doświadczenia, wiedzy merytorycznej oraz informatycznej pozwoliło nam na stworzenie własnych  systemów rezerwacji hoteli, biletów lotniczych, zintegrowanych platform rezerwacji dla korporacji oraz dedykowanych systemów rezerwacyjnych do obsługi targów, kongresów i konferencji.
Misją naszego zespołu jest jakość usług. Wiemy,  że „Klient musi być zadowolony” (St. I. Witkiewicz). Dlatego też uważnie analizujemy potrzeby naszych Klientów i ciągle doskonalimy nasze produkty pod kątem jakości i funkcjonalności, wykorzystując przy tym innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Naszym celem jest stać się jedną z bardziej rozpoznawalnych marek, która oferuje profesjonalne usługi organizacyjne w zakresie „Business Travel” oraz MICE.
PTQV stworzyło, pod marką Odkryj Polskę  www.odkryjpolske.pl, prawdopodobnie pierwszy, polski system rezerwacji hoteli online. System działa nieprzerwanie od 2001 roku, a powstał jako kontynuacja własnych systemów rezerwacyjnych działających już w XX wieku. Niedawno na rynek wprowadzona została nowa marka, system www.hotele.eu, który jest nową odsłoną nieistniejących już rozwiązań.
Kilka lat później, pod marką AirOnline www.aironline.pl, wprowadzono kolejny autorski system rezerwacji biletów lotniczych, system działa już ponad 10 lat.
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów wprowadziliśmy na rynek, pod nazwą BTM (Business Travel Management), zintegrowane narzędzie typu „corporate booking tool”, btm.ptqv.pl, które umożliwia stworzenie unikatowej wersji systemu obsługi podróży służbowych dla danego przedsiębiorstwa. W jednym miejscu zawarto wszystkie niezbędne narzędzia do efektywnej realizacji zamówień. Poza tym platforma pozwala na implementację polityki podróży wraz z narzędziami do zarządzania, m.in. nadawanie uprawnień  i limitów dla konkretnych użytkowników, monitorowanie stanów zamówień, kontrolę wydatków, raportowanie, etc.
W chwili obecnej kończymy pracę nad aplikacją na urządzenia przenośne pracujące w systemie Android. Aplikacja będzie w pełni integrowana z  BTM i pozwoli naszym Klientom, na korzystanie z naszych usług, czy też monitorowanie stanu zamówień, bez względu na czas i miejsce, bez potrzeby dostępu do PC, a wszystkie czynności wykonane poprzez aplikacje będą widoczne na platformie rezerwacyjnej.
PTQV realizowało kilka prestiżowych dla swojej branży projektów.  Była to budowa i obsługa systemu rezerwacji hoteli podczas Przewodnictwa Polski w Radzie EU,  stworzenie innowacyjnego systemu Polish Pass dla kibiców EURO 2012 odwiedzających Polskę oraz koordynowało logistykę przyjazdów i zakwaterowania dla zaproszonych Gości na uroczyste obchody 70 rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.
Podstawą naszego działania  jest realizacja potrzeb naszych Klientów  w oparciu o różnorodność oferty, wysoką jakość  i długotrwałe  relacje biznesowe. Zapraszamy do zapoznania się  z naszymi możliwościami i ofertą.

SPECJALIZACJA

PODRÓŻE SŁUŻBOWE
business3
BILETY LOTNICZE
samolot
REZERWACJE HOTELOWE
hotel2
MICE
mice3

OFERUJEMY!

  • sprzedaż biletów lotniczych IATA i low cost,

  • rezerwację miejsc noclegowych w hotelach na całym świecie,

  • wynajem samochodów na całym świecie,

  • ubezpieczenia podróży AXA, AIG, Signal Iduna,

  • usługi wizowe,

  • kompleksową organizację  konferencji, eventów i wyjazdów dla firm,

  • organizację przelotów typu charter lub business jet,

DLACZEGO MY?

  • gwarantujemy doradztwo w zakresie polityki podróży,

  • gwarantujemy efektywne zarządzanie budżetem,

  • gwarantujemy korzystne warunki płatności, kredyty kupieckie,

  • gwarantujemy spersonalizowane raportowanie,

  • gwarantujemy bezpłatny dostęp do systemów i aplikacji,

  • gwarantujemy dyspozycyjność w systemie 24/7,

  • gwarantujemy dbałość o wizerunek Klienta wobec partnerów i pracowników firmy,

ZAUFALI NAM

  • W imieniu naszego pracownika – pana Waldemara jak również w imieniu Firmy chciałabym serdecznie podziękować Pani Beacie  za zaangażowanie i wspaniałą pomoc w powrocie zza oceanu ;). Pomoc Pani Beaty była tym cenniejsza, że były to już godziny mocno popołudniowe, kiedy i ja i moja recepcjonistka byłyśmy już poza biurem

    Asystentka Zarządu

  • Pani Ewo, jesteśmy już po wizycie i chciałam Pani bardzo podziękować za Pani pracę i pomoc. Wszystko się udało, dziennikarze byli zadowoleni, restauracja w Szczecinie rzeczywiście świetna, hotel w Hamburgu również godny polecenia. Dziękuję również za wybranie dla nas p.Alicji, świetnie sobie poradziła z tłumaczeniem w spalarni, a przy tym to bardzo miła i pomocna osoba.

    Project Manager

  • Pani Aleksandro. Bardzo dziękuję za przemiłą współpracę i pełen profesjonalizm z Pani strony. Życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam serdecznie:)

    Biuro Zarządu

  • Bardzo dziękuję za trzymanie ręki na pulsie. Chciałam się właśnie z Państwem skontaktować bo dostałam informację z Uczelni, że zmieniono Biuro, które nas obsługuje. Bardzo żałuję, bo Państwa usługi były moim zdaniem wysokiej jakości

    Pracownik Naukowy

  • Nie raz myśleliśmy i kalkulowaliśmy, czy nie opłaca się zatrudnić dziewczyny, która kupowałaby bilety na portalach po prostu i tylko taką funkcję by pełniła, ale ostatecznie zawsze opłacało się związać z firmą pośredniczącą Temat jak najbardziej znany i z doświadczenia wiem, że jest to coś potrzebnego i taka współpraca nie jest dla nas dodatkowym kosztem, a oszczędnością i czasu i pieniędzy.

    Office Coordinator

  • Pani Agnieszko. Przede wszystkim dziękuje za działanie pod dużą presją czasu samo działanie na 5+, Pani postawa na 6 (w szkolnej skali ocen.

    Manager Centralnego Działu Rozliczeń

  • Pani Beato, Jest Pani po prostu złota. Bardzo, bardzo Pani dziękuję. Roześmiałem się nawet dzisiaj na sugestię (nowego) szefa, żebym szukał biletów lotniczych na skyscanner – tylko Pani ufam przecież, od dekady (!). Jest Pani już instytucją dla mnie.

    Wojciech

  • We wrześniu  korzystałem wraz z żoną i córką z usług Państwa firmy. Miałem przyjemność kontaktu z panią Dominiką Surałą. Pierwszy raz zdarza mi się pisać opinię na temat osoby, którą pośredniczyła w wyborze wakacji. Nie mogłem sobie tego odmówić ponieważ pracownica Państwa firmy bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie swoim dużym zaangażowaniem w różnych kwestiach, które składają się na wybór wakacji. Począwszy od obiektywnej oceny moich wyszukanych ofert, jak i polecenie mi ciekawych propozycji wakacyjnych. Kontakt z Panią Dominiką był przyjemny i konkretny. Również na wielkie podziękowania i uznanie zasługuję fakt iż Państwa pracownica po swoich godzinach pracy sprawdziła nam dostępność oferty i zarezerwowała nam ją do czasu wpłaty należnej kwoty do waszego biura. Reasumując zdecydowanie częściej w życiu chciałbym współpracować z takimi osobami jak Pani Dominika Surała i mam nadzieję, że jej pracowitość i sumienność zostanie przez kierownictwo Państwa firmy nagrodzone.

    Quality Assurance Department

  • Jestem zadowolonym klientem PTQVfirmy i to już od kilku lat. Chcę bardzo podziękować za niesamowitą, świetną obsługę jaką Państwo nam zapewniacie, w szczególności pan Olaf Donimirski i Pani Beata Sopczyk! Doceniamy to szczególnie ponieważ sami jesteśmy firmą handlową i staramy się bardzo aby nasi klienci byli zadowoleni. Do napisania referencji skłoniła mnie wypowiedź jednego z moich podwładnych, w której prosił, aby bilety lotnicze były organizowane przez Quo Vadis, bo nikt tego tak dobrze nie załatwi :)))

    hubergroup Polska Sp. z o.o.

DANE REJESTROWE SPÓŁKI

Sąd Rejestrowy:


Kapitał zakładowy:


KRS:


NIP:


REGON:


Akredytowany Agent IATA:


Organizator Turystyki:

Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy XII Wydział Gospodarczy-Rejestrowy


252.000 zl opłacony gotówką


0000148731


526-021-13-86


006217278


63-2 1003 3


Wpisany do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych w dniu 22.02.2000r.: Numer rejestrowy: 1701-14

Back to top